Rezervace

Místo na zájezdu je možné na 3 pracovní dny zarezervovat. O rezervaci si můžete zažádat telefonicky, e-mailem nebo vyplněním rezervačního formuláře přímo u vybraného detailu zájezdu.

Přihlášení

Na Vámi vybraný zájezd se můžete závazně přihlásit prostřednictvím tlačítka „Objednat zájezd", které vás automaticky navede do příslušného formuláře. Poté je potřeba vyplnit všechny povinné údaje a objednávkový formulář odeslat. Ihned po odeslání od nás obdržíte potvrzení o objednání zájezdu.

Smlouva o zájezdu (dříve cestovní smlouva)

Na základě objednávky zájezdu vám vystavíme smlouvu o zájezdu, kterou obdržíte elektronicky či poštou (nejpozději do 5 pracovních dnů), podle toho, jak jste uvedli v objednávce zájezdu. Cestovní smlouvu si důkladně překontrolujte.

Úhrada zájezdu

Záloha je splatná nejpozději do pěti pracovních dnů od vystavení smlouvy o zájezdu. Její výši a datum splatnosti, naleznete přímo na smlouvě v části "Úhrady". Zaplacením zálohy se rozumí Váš souhlas s obsahem smlouvy o zájezdu a také s našimi všeobecnými podmínkami, které jsou součástí každé smlouvy a neleznete je také na tomto odkazu. Doplatek je splatný nejpozději měsíc před konáním zájezdu. Pokud doplatek neuhradíte, ztrácíte nárok na místo v zájezdu a v případě plného obsazení můžeme Vaše místa nahradit jinými zájemci. Pokud jste se přihlásili zhruba měsíc před odjezdem zájezdu, je potřeba uhradit cenu zájezdu najednou.

Platit lze

  • osobně v hotovosti v našich prodejnách zájezdů
  • přímo na účet složením hotovosti na některé pobočce České spořitelny, číslo účtu 4353645339/0800. VARIABILNÍ SYMBOL je číslo vaší smlouvy
  • bankovním převodem – z vaší banky opět na výše uvedený účet. Nezapomínejte na variabilní symbol. Klienti ze Slovenska, stejně jako klienti z jiných zemí, mohou využít náš euroúčet u UniCredit Bank Slovensko č. 6619517000/1111. Cenu dle aktuálního směnného kurzu vám sdělí zaměstnanci prodejen zájezdů
  • složenkou – poštovní poukázku typu A si vyzvedněte na poště a vyplňte údaje z cestovní smlouvy
  • Platí-li za Vás zaměstnavatel, současně s objednávkou zájezdu zašlete nám přesný název zaměstnavatele, sídlo, IČO, DIČ a částku v Kč, na kterou máme fakturu vystavit, případně objednávku zaměstnavatele.
  • Pomoci benefitních programů - dají se využít na všechny vicedenní zahraniční zájezdy. Dále se dá s nimi hradit jen základní cena zájezdu (tzn. nejdou uplatnit žádné slevy), nedá se s  nimi hradit námi nakupované služby (letenky, fakultativní výlety a příplatkové ubytování …). Další detaily jsou podrobně popsány u jednotlivých benefitních programů.
    • poukázkami Ticket Benefits společnosti Edenred CZ (Holiday, Sport&Kultura, Multi, Compliments), e-Ticket nebo Edenred Benefits Card (u zájezdů do 30.000 Kč můžete uhradit max. 50% ceny, nad 30.000 Kč max. 30% ceny)
    • prostřednictvím zaměstnaneckých programů Benefit Plus (platba do 20.000 Kč/os/zájezd)
    • prostřednictvím zaměstnaneckých programů Benefity (platba do 10.000 Kč/os/zájezd)
    • UP -  příjmáme poukazy Šek Dovolená, Unišek+, Unišek+ FKSP, Cadhoc a pomoci Gallery Beta (platba do 7.000 Kč/os/zájezd)

Slevy 

Mimo náš slevový systém (viz. VOP), můžete uplatnit slevy i u karet:

Husky 7% max. 700,-
KČT 5% max. 500,-
Sphere 5% max. 500,-
Sphere VIP 7% max. 700,-

Sleva se vždy počítá ze základní ceny zájezd a nekombinuje se s dalšími slevami:

Podrobné pokyny k zájezdu

od nás obdržíte zhruba 2 týdny před odjezdem zájezdu. Vyčtete v nich místo a čas odjezdu, podrobný program, doporučený seznam věcí, informace ohledně ubytování, stravování, pojištění a mnoho dalších potřebných informací. Pokud jste pokyny neobdrželi ani 7 dnů před odjezdem zájezdu, tak neváhejte kontaktovat naši prodejnu zájezdů.

Veškeré dotazy týkající se zájezdu vám rádi zodpovíme prostřednictvím našich kontaktů nebo kontaktního formuláře.